Kaip Vespos tapo populiarios pasaulyje
- pajuriupalaidaispl
- 05-02
- 1 min. skaitymo
Pirmieji Vespa modeliai, ypač Vespa 98 (1946 m.), turėjo šias pagrindines savybes:
Mažas, 98 cm³ variklis, kuris galėjo pasiekti iki 60 km/h greitį.
Kojinis pavarų perjungimas (rankena ant vairo su integruota pavarų dėže).
Plieninė korpuso konstrukcija, kuri tuo pačiu buvo ir rėmas — tai suteikė patvarumo ir lengvumo.
Plačios purvasaugės, saugančios vairuotoją nuo dulkių ir purvo.
Patogi važiuoklė, skirta nelygiems pokario keliams.
Vespa iškart patiko žmonėms, nes:
Buvo labai pigi (gerokai pigesnė už automobilį).
Ja galėjo važiuoti tiek vyrai, tiek moterys, nes nereikėjo mesti kojos per sėdynę kaip ant motociklo.
Buvo ekonomiška — sunaudodavo labai mažai degalų.
Atrodė stilingai, o tuo metu Italijoje ir Europoje norėta naujo, modernaus gyvenimo būdo.
Pirmieji 2500 vienetų Vespa 98 buvo parduoti labai greitai, o vėlesni modeliai, kaip Vespa 125 (1948 m.), dar labiau išpopuliarino šią markę. 1950-aisiais „Vespa“ jau gamino ir licencijavo savo motorolerius kitose šalyse, o iki 1956 m. buvo parduota daugiau nei milijonas Vespų.
Be to, didelę įtaką padarė ir filmai — pavyzdžiui, 1953 m. filme „Roman Holiday“ su Audrey Hepburn ir Gregory Peck’u buvo parodyta Vespa, ir ji tapo pasauliniu mados ir laisvės simboliu.
Comentários