top of page

Kaip Vespos tapo populiarios pasaulyje

  • pajuriupalaidaispl
  • 05-02
  • 1 min. skaitymo

Pirmieji Vespa modeliai, ypač Vespa 98 (1946 m.), turėjo šias pagrindines savybes:

  • Mažas, 98 cm³ variklis, kuris galėjo pasiekti iki 60 km/h greitį.

  • Kojinis pavarų perjungimas (rankena ant vairo su integruota pavarų dėže).

  • Plieninė korpuso konstrukcija, kuri tuo pačiu buvo ir rėmas — tai suteikė patvarumo ir lengvumo.

  • Plačios purvasaugės, saugančios vairuotoją nuo dulkių ir purvo.

  • Patogi važiuoklė, skirta nelygiems pokario keliams.

Vespa iškart patiko žmonėms, nes:

  • Buvo labai pigi (gerokai pigesnė už automobilį).

  • Ja galėjo važiuoti tiek vyrai, tiek moterys, nes nereikėjo mesti kojos per sėdynę kaip ant motociklo.

  • Buvo ekonomiška — sunaudodavo labai mažai degalų.

  • Atrodė stilingai, o tuo metu Italijoje ir Europoje norėta naujo, modernaus gyvenimo būdo.

Pirmieji 2500 vienetų Vespa 98 buvo parduoti labai greitai, o vėlesni modeliai, kaip Vespa 125 (1948 m.), dar labiau išpopuliarino šią markę. 1950-aisiais „Vespa“ jau gamino ir licencijavo savo motorolerius kitose šalyse, o iki 1956 m. buvo parduota daugiau nei milijonas Vespų.

Be to, didelę įtaką padarė ir filmai — pavyzdžiui, 1953 m. filme „Roman Holiday“ su Audrey Hepburn ir Gregory Peck’u buvo parodyta Vespa, ir ji tapo pasauliniu mados ir laisvės simboliu.


 
 
 

Naujausi įrašai

Rodyti viską
Vespų atsiradimo istorija

„Vespos“ (ital. Vespa) atsiradimo istorija yra labai įdomi ir glaudžiai susijusi su pokario Italija. Po Antrojo pasaulinio karo Italijoje...

 
 
 

Comentários


  • Facebook
  • Instagram

2024 Pajūriu Palaidais Plaukais

bottom of page